niedziela, 25 marca 2012

mój pierwszy OOTD

Drogie dziewczyny! W przerwie pomiędzy zachwalaniem, i krytykowaniem kosmetyków dotyczących póki co włosów, chciałabym przedstawić Wam mój OOTD. 
Składa się on z: szpilek (allegro, 70-80zł), czerwone rajstopy (8-10zł), płaszcz Japan Style (70-80zł, allegro), okulary (pepco, 5zł), czerwona bluzka w paski (e-vie, gdzieś w UK 3-4£), spódnica czarna (atmosphere 6£), kolczyki- perełki (primark - 2£, za cały komplet), chusta (15zł, nie pamiętam sklepu :()
 
Najwygodniejsze na świecie szpilki, niestety ich wadą są "łamiące się podeszwy".
Jestem fanką łączenia czerwieni i czerni <3 zresztą nie tylko, uwielbiam kompozycję jaskrawych kolorów z czernią.
A tak to wygląda z góry!
Okulary tzw. "muchy", i chusta.
bluzka została sfotografowana w domu, ze względu na pogodę, przepraszam!
Następne outfity będą bardziej "widoczne", gdyż będę miała ze sobą mojego kochanego fotografa.
Myślę na video relacjami, ale to na razie muszę sobie solidnie przemyśleć :)
Co sądzicie o jaskrawych kolorkach? :)
POZDRAWIAM!

W następnej notce będę kontynuowała mój "wywód" na temat: jak dbam o moje włosy.
zapraszam do czytania i komentowania :)

1 komentarz:

Dziękuję z całego serduszka za każdy komentarz! To dzięki nim nadal tutaj jestem i piszę, czasami niestety sama dla siebie. Można podawać linki do swoich blogów, chętnie zajrzę ! buziaczki ;*