poniedziałek, 4 czerwca 2012

Miss Selfridge

Dziś oprowadzę Was troszeczkę po kolekcji... baaardzo bogatej kolekcji Miss Selfridge. Osobiście zakochałam się w niektórych produktach, ciuszkach i przede wszystkim spódniczkach!
Zacznijmy od modnych tego lata asymetrycznych sukienek i spódniczek!
Śliczna spódnisia w kolorze pastelowym. Na stronie sklepu producent stwierdza, iż jest to kolor nude. Cena takiego cuda to £35.00, czyli trochę kosztuje. Ciuszek dostępny jest także w kolorze czarnym, ale jak na lato osobiście wybrałabym nude.


Kolejną rzeczą, która rzuciła mi się w oczy są kombinezoniki. Pierwszą ofiarą padł ten, z kolekcji WE LOVE:
Kolorek to pudrowy róż, niestety cena trochę zniechęca... £45.00, sądzę że modną alternatywą i trochę bardziej "trendy" mógłby być "brat bliźniak" owego ciuszku:
Co o tym sądzicie? Podoba się Wam? Zdaję sobie sprawę, że nie każdej z Was przypadnie do gustu, bo mógłby być on przeznaczony dla bardziej odważnych kobietek. Ja bym się jednak na niego skusiła :) A cena, to jedyne £19.00!
Odwiedźmy teraz zakładkę HOLIDAY SHOP. A co ciekawego nas tam spotka? Wspaniałe pastelowe sukienki maxi, kwieciste stroje kąpielowe, kapelusze, okulary!
  Z tego co się orientuję, to powyższe szorty są odpowiednikiem tych z Zary. Ich cena, po obniżce to jedyne £15.00, nie jest to jakoś specjalnie wygórowana cena.
Ah! Urzekły mnie te wszystkie pastele, kwiatuszki, wzorki! Według mnie podkreślają naszą kobiecość!
Zawsze modne awiatorki :) £12.00 :) Już widzę swoją minę, kiedy wpadłabym do tego sklepu! Szkoda tylko, że mój portfel nie miałby podobnej :(
Pod koniec notki podam Wam link do Miss Selfridge, abyście mogły lepiej zapoznać się z ofertą i... może znaleźć coś odpowiedniego dla siebie? :)
Na koniec dodam jeszcze, że zauważyłam ogromne nagromadzenie koturnów! Różnych przeróżnych, kolorowych, plecionych, plastikowych etc.
Moje serce zdobyły jednak te: 
Niestety, £55.00 to chyba trochę dużo, prawda? Ale przecież marzenia są dla wszystkich!
Pozdrawiam Was cieplutko!


http://www.missselfridge.com   :)

2 komentarze:

Dziękuję z całego serduszka za każdy komentarz! To dzięki nim nadal tutaj jestem i piszę, czasami niestety sama dla siebie. Można podawać linki do swoich blogów, chętnie zajrzę ! buziaczki ;*