czwartek, 22 listopada 2012

studencccccko!

Kochani!
W związku ze studiami zaprzestałam działaności na tym blogu. Właściwie, może nie było to spowodowane samymi studiami, ale brakiem internetu! Jednakże, niespełna 15 minutek temu Pani Kurier doręczyła mi mobilny internecik! I mam zamiar reaktywować tą stronkę. Mam cichą nadzieję, że pojawi się tutaj trochę więcej czytelników, niż poprzednio! Postaram się Was czymś zainteresować. W dzisiejszej notce chciałabym poruszyć dwie kwestie! Mianowicie, ubiór na imprezkę andrzejkową, którą organizuję z moim Narzeczonym :* Upatrzyłam kilka ciekawych bluzeczek i sama nie wiem na jaką mam się zdecydować! Pomóżcie mi, proszę! <3
Jako dół planuję ubrać obcisłą czarną spódniczkę i szare albo czarne rajstopki, bo jeszcze nie wiem jaką bluzkę wybiorę!
Pierwsza pochodzi ze sklepu Stradivarious i chcę ją ubrać do podobnej spódniczki tylko bez cekinów. Cena: 34,90zł.

Kolejne dwie pochodzą ze sklepu RESERVED i cena za obie jest taka sama 39,90 :)
W sumie bardziej zależy mi na tej pierwszej z reserved, bo ona by troszeczkę rozjaśniła mój outfit :) Jeśli się zdecyduję na jakiś zakup to z całą pewnością Was powiadomię i dodam zdjęcia z imprezki! :)
Będąc w Anglii rzuciłam się na dwa niesamowite produkty firmy OSMO z olejkiem arganowym :) Szampon i nabłyszczacz są niesamowite, ale niestety... drogie. Dlatego w momencie gdy mi się skończą będę bardzo nad tym ubolewać! :D Na koniec wstawię Wam ich zdjęcia i biegnę na uczelnię! :)

Może któraś z Was już używała wcześniej tych kosmetyków? :> Jeśli tak, proszę o napisanie swoich spostrzeżeń! :)
Pozdrawiam Was gorąco, z pochmurnego Gdańska! :D

PS. Znacie jakieś ciekawe wróżby andrzejkowe? ;>



1 komentarz:

  1. Ja jestem po liceum medycznym,niestety kierunek studiów inny ale niezupełnie odmienny .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serduszka za każdy komentarz! To dzięki nim nadal tutaj jestem i piszę, czasami niestety sama dla siebie. Można podawać linki do swoich blogów, chętnie zajrzę ! buziaczki ;*