środa, 13 lutego 2013

Walentynki - nie będę oryginalna :)

Hej!
Wiem, że ta notka nie będzie należała do specjalnie oryginalnych, jednak coś w środku mi mówi, żebym o tym napisała :) W takim razie piszę! Pewnie domyślacie się o co chodzi! Tak, mam na myśli Walentynki ;] A mianowicie, prezenty! :) Tym świętem w 99% zawładnęła "komercha", ale cóż... Każdy dzień, który spędzamy u boku bliskiej osoby powinien być dniem zakochanych, ale w ten jeden można kochać jeszcze bardziej hehe ;) Dobrze, dość wstępu przejdźmy do konkretów :) Co roku kupowałam mojemu Ukochanemu prezenty typu: kosmetyki, pluszaki, kosmetyki. W tym roku postanowiłam zabłysnąć inteligencją, i skorzystałam z oferty, którą zaproponował mi GRUPON :) Wykupiłam dla nas pakiet do SPA dla dwóch osób. Karnet kosztował mnie 45 zł, ważny do maja, więc termin na spokojnie będziemy mogli sobie przemyśleć. Oferta obejmuje jednorazowe, nielimitowane wejście dla dwóch osób do strefy saun, spa, siłowni. Myślicie, że to dobry wybór ? :)
Jutro wieczorkiem śmigamy jeszcze na imprezę, jeśli ktoś mieszka w Gdańsku to zapraszam do KWADRATOWEJ :) Wejściówka (jeśli jesteś studentem) jest darmowa :) Jeśli nie jesteś studentem 5 albo 10 zł :) Całkiem ciekawą ofertę mają, ale to (jeżeli będziecie chcieli) mogę Wam przedstawić po fakcie! Może, jeśli już uzgodnimy termin wyjścia do SPA zrobię Wam jakąś relację :)
Chyba że któraś z Was korzystała z usług Hotelu Scandic w Gdańsku? :)
A Wy jakie prezenty przygotowaliście dla swoich Drugich Połówek? Jak spędzacie jutrzejszy dzień? Dajcie znać! :)
PS. Mogłybyście coś zrobić dla mojego kumpla? ;p polubcie komentarz Pauliny Bresińskiej http://www.facebook.com/ArtlineTatuaze/posts/540465875975212 na samej gorze dziekuje ;*
Dziewczyna walczy o prezent walentynkowy dla swojego mężczyzny i ma ogromną szansę! Dziękuję jeszcze raz za każdy oddany głosik! :)

Na koniec:

ROZDANIE u KAROLI 


3 komentarze:

  1. Ja również uważam że walentynkami zawładnęła komercja;/ ehh i tego święta nie obchodzę!

    Obserwujemy?;*
    http://marijory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tym karnetem :> ja byłam w kinie z chłopakiem na filmie " Nieulotne" polecam serdecznie :)

    Post na fb polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mieszkasz w Gdańsku, czy tylko tam studiujesz? Tak czy siak zazdroszczę widoków;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serduszka za każdy komentarz! To dzięki nim nadal tutaj jestem i piszę, czasami niestety sama dla siebie. Można podawać linki do swoich blogów, chętnie zajrzę ! buziaczki ;*