sobota, 9 lutego 2013

WYNIKI ROZDANIA :))

Witajcie Kochane!

Dawno mnie tu nie było, z dość błahych powodów, mianowicie: sesja! Tak, to słowo w niektórych przypadkach jest odpowiedzią na wszystkie pytania! Na szczęście, i ku mojemu zdziwieniu udało mi się zdać wszystkie egzaminy i zaliczenia w pierwszych terminach, dlatego miałam dwa tygodnie odpoczynku! Ja oczywiście zamiast odpoczywać, postanowiłam aktywnie spędzić ten czas :) Od dziś został mi tylko tydzien wolnego, także na pewno zorganizuję sobie jakieś ciekawe zajęcia!
Na samym początku chciałabym ogłosić wyniki rozdania z poprzedniej notki. Nagrody udało się zdobyć Karoli http://crazyworld1000.blogspot.com/, która jako jedyna spełniła warunki konkursu! Gratuluję i dziękuję :D Dlatego do Ciebie moja Droga powędrują:
1. maseczka Rival de Loop Hydro :)
2. Błyszczyk z wibo nr. 19
3. lakier do paznokci Maybelline colorRAMA w kolorze 80



  
A teraz troszeczkę z innej beczki! Dziś udało mi się wyciągnąć mojego Ukochanego na wycieczkę na Westerplatte! Było wspaniale! Pogoda dopisała! Jutro dodam Wam małą fotorelację i może jakiś bonus! :D
A tymczasem pozdrawiam cieplutko! i życzę Wam miłego wieczoru! Buziaki :*


1 komentarz:

  1. Blog interesujący . Dodaje się do obserwatorów . Co do lakieru z Maybelline colorRAMA mam także taki tylko lekki róż z numerkiem 77 i sprawdza się świetnie ;) . Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serduszka za każdy komentarz! To dzięki nim nadal tutaj jestem i piszę, czasami niestety sama dla siebie. Można podawać linki do swoich blogów, chętnie zajrzę ! buziaczki ;*